1. kesäkuuta 2015

#ablecs15 Week 16 : I Do

Heippa

Outoa, mutta samalla ihanaa! Kirjoitan "ensimmäistä" postausta tutussa turvallisessa Bloggerissa, jossa olen aloittanut kirjoittamisen jo 4 vuotta sitten. Tuntuu niin hyvälle! Itse en vaan jotenkaan tottunut WP:n pohjaan, vaikka tein kaikkeni ja yritin. Tänään tulee viimeiset #ablecs15 -haastekynnet ja sekin tuntuu oudolle, mutta hyvälle. Olen pysynyt haasteessa mukana 16 viikkoa ja kaikki kynnet on tehty! Saatte vielä jossain vaiheessa kollaasin kynsistä, jotka tein haasteeseen. :) 


Viimeisenä teemana on tahdon! Itse olen sanonut tahdon helmikuussa vuonna 2010, jolloin en vielä tiennyt kynsien koristelusta mitään. Muistan kyllä että kynsilläni oli lakkaa, mutta minkä väristä? Voi olla mahdollista, että kyseessä oli kirkkaanpinkki, ei se ollut silloin niin justiinsa. Nyt tein vähän hillitymmät, joilla olisin ihan hyvin voinut sanoa myös tahdon. <3

Kynsille valitsin uuden Opi Do You Take Lei Away?:n, joka on kaunis nude creme. Lakka peittää hyvin kahdella kerroksella ja levittyy oikein nätisti. Aksenttikynteen lakkasin kaksi kerrosta Ginan The valkoista.


Koristeluihin valitsin Opin Petal Soft glitterlakan, joka sisältää valkoisia ja vaaleanpunaisia glittereitä, seasta löytyy myös valkoisia kukkia. Olin päättänyt, etten laita niitä kynsille, mutta kuinka kävikään.

Nimettömään valkoisen päälle lisäsin vielä kerroksen Opin Make Light Of The Situation glitterlakkaa, joka on todella kaunis vaaleineen ja läpinäkyvineen glittereineen. Päälle tein lopuksi strasseja ja mikrohelmiä apuna käyttäen pienen kuvion.

Lakkaus oli muuten oikein onnistunut ja mieluinen, mutta olisi pitänyt jättää nuo kukat laittamatta, jotenkin ne ei vaan sopinut enää näihin kynsiin. Nimettömän koristelu oli oikein ihana, vaikka ei kovin hyvin näkynyt vaalealla pohjalla. Tämän lakkauksen myötä muistin myös miksi mikrohelmiä ei tule käytettyä. *Vihaa*


Mitä tykkäätte kynsistä?
Voisitko sanoa näillä kynsillä tahdon, vai haluaisitko ihan erilaiset? 


18 kommenttia:

  1. Haha, mä katoin eka, että onpa se Lumenen Blossom oudon värinen sulla. :'D
    Musta nuo on kauniit kynnet! :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :DD Hahha! Melkein samanlainen. Mä vähän mietin, että tarviinko tuota Opia, kun multa löytyy nyt se Lumene ja sitten se Essien glitter. :D
      Kiitos :)

      Poista
  2. Ihanat kynnet. Sä oot ollut kyllä ahkera näiden haasteiden kanssa, mulla ei varmaan olis riittänyt pitkäjänteisyyttä tällaiseen. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Kyllä tähän on hetken saanut aikaa kuluttaa, mutta nyt se on vihdoinkin suoritettu. :)

      Poista
  3. Kauniit ja jee olet taas bloggerissa! Mä en tykkää yhtään purkkimafian blogien kommentoinnista:/ Mikrohelmet ovat todellakin hieman </3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi, takasin ollaan<3 Voi ei. :/ Onneksi olen nyt täällä ja voit jatkaa kommentointia hyvillä mielin. :)

      Poista
  4. Miks siirryit takas tänne purkkimafiasta? :s

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En halua avautua sen enempää asiasta blogista, mutta sanotaanko että suurin syy oli, etten viihtynyt siellä. :)

      Poista
  5. Kivat kynnet ja tervetuloa takaisin

    VastaaPoista
  6. Tervetuloa takaisin bloggeriin, miulla oli vähä sama homma kuin Kynsille, en tykännyt kauhiasti sen kommentoinnista o.O
    Mutta onpa söpikset kynnet ^.^ Kyllä näillä voisi sanoa halluun :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihanuus<3 Mä oon kuullut, että aika monella on ollut se kommentointi syynä. :/
      Tykkään susta!<3

      Poista
  7. Kauniit. Mulla ei oo itellä minkäänlaista mielikuvaa siitä, millaisen lakkauksen tekisin, jos mentäisiin naimisiin... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oih, kiitos. <3 Kyllä sen sitten tietää, kun on sen aika.

      Poista
  8. Hienoa että oot palannut Bloggeriin, jos se kerta tuntuu enemmän omalta! :) Tosi kaunis tämä lakkaus, aivan ihastuttavan herkkä <3 Mun mielestä nuo kukkaglitterit sopii kokonaisuuteen hyvin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt tuntuu todella hyvältä. :)
      Kiitos paljon Nena<3

      Poista

Kiitos kommentista ♥