22. huhtikuuta 2015

Colour Alike Teemaviikko / #ablecs15 Week 11 : Game To Play

Teemaviikolla jatketaan, mutta myös haasteeseen oli pakko osallistua tälläkin viikolla, koska olen niin hyvin pysynyt mukana, ei yhtiäkään kynsiä tekemättä / jälkeen jäämistä. Piti vain siis vähän käyttää ideoita. Käytin kynsiin muutamaa Colour Aliken lakkaa ja niitä värejä mitä olisin tarvinnut eikä löytynyt kyseiseltä merkiltä, niin käytin maaleja ja leimauslakkoja. Viikolla 11 ensimmäisenä teemana on peliä.

Aivonystyrät ei toiminut, ei sitten ollenkaan, kunnes keksin! Minähän olen niin koukussa Candy Crush Sagaan.


Candy Crush Saga tuo hermojenraastaja ja niin pirun koukuttava peli. Voin suoraan myöntää, olen totaalisesti koukussa. Pelaan aamulla, pelaan päivällä, pelaan illalla, pelaan ennen nukkumaanmenoa, pelaan varmaan jo unissanikin. Saan raivareita, kun en pääse tasoa läpi ja olen pelannut sitä yhden 2kk ja taas vastaavasti, kun se menee läpi jammailen ja huudan! Viljami ei ymmärrä ja sen ilmekin jo kertoo mitä se on mieltä. Olen pelannut kohta 2-vuotta ja muutaman kerran on ollut pieniä taukoja. No pakkohan se on vielä kertoa, että tasolla 539 ollaan täällä.


Onko pakko puhua näistä kynsistä, jos jatketaanki höpöttelyä siitä pelistä? Lakaksi valikoitui jo kerran kynsilläollut Colour Alike 512 Niebieskie, joka toimi oikein moitteettomasti, niin kuin muutkin testaamani holot. Väri on kaunis vaaleansininen ja holoefekti mahtava. Nimettömään maalasin Colour Aliken 500 ruskealla hololla pyöreän strösseli karkin. Lakka on aivan ihana, kuviosta ei puhuta.


Muihin kynsiin leimasin BM-306 laatasta, konadin leimauslakoilla karkkikuvioita. Leimaus ei mennyt mitenkään putkeen, juuri kun viime postauksessa pääsin hehkuttamaan onnistunutta leimausta, ni jo mentiin heti päin puuta.

Jos kello ei olisi lähennellyt puolta yötä, oisin tehnyt uudet kynnet, mutta en vaan totaalisesti jaksanut enää aloittaa alusta. Näillä kynsillä tähän teemaan ja ensi teemaan toivotaan parempia kynsiä.


Lakat täytyi tietenkin kuvata karkkien kanssa. Ainoa vaan, että nuo karkit on ihan hirveän pahoja ja sain niitä kilon pussin. Kukakohan ne söisi?

* Lakat saatu yhteistyön merkeissä. En hyödy linkkien klikkauksista mitään.

Onko muita koukussa Candy Crush Sagaan?

Allekirjoitus-Purkkimafia

2 kommenttia:

  1. Belegwen
    keskiviikko 22. huhtikuu 2015 at 07:27 (1 kuukausi ago)
    Haha, mun sisko on myös koukussa siihen peliin. Itse en pelaa ikinä muilla kun PC:llä, ja silläkin sitä yhtä peliä. Ihan vaan sen vuoksi, kun olen helppo koukuttumaan kaikkeen ja haluan tehdä muutakin kuin vain pelata. :’D Nuo Lakat on kyllä ihan mielettömän hienoja!

    Vastaa

    Fani
    keskiviikko 22. huhtikuu 2015 at 08:21 (1 kuukausi ago)
    Hahha. :D Tiedät siis hieman mistä puhun! Mä en kanssa pelaa mitään muuta kuin tuota, koska muuten se menisi helposti siihen, että on nenä kiinni puhelimessa.. :D
    Kiitos. :)

    Vastaa

    Emmi
    keskiviikko 22. huhtikuu 2015 at 07:30 (1 kuukausi ago)
    Ihanat karkkikynnet! <3 täytyy kyllä itsekin myöntää, että olen aivan koukussa Candy Crush Sagaan! :D

    Vastaa

    Fani
    keskiviikko 22. huhtikuu 2015 at 08:21 (1 kuukausi ago)
    Kiitos<3 Vaikka en kynsiin ollutkaan kauhean tyytyväinen. xD

    Vastaa

    nailoxtail
    keskiviikko 22. huhtikuu 2015 at 07:33 (1 kuukausi ago)
    Kivasti keksitty, mulla lonksuttaa tyhjää tän aiheen kanssa!

    Vastaa

    Fani
    keskiviikko 22. huhtikuu 2015 at 08:21 (1 kuukausi ago)
    Arvaa kuinka kauan mä mietin…. KAUAN!

    Vastaa

    rose86
    keskiviikko 22. huhtikuu 2015 at 07:51 (1 kuukausi ago)
    Koukussa, taso 863.. :D
    Kivat kynnetkin :D

    Vastaa

    Fani
    keskiviikko 22. huhtikuu 2015 at 08:22 (1 kuukausi ago)
    Herranjumala? :D Sä tosiaan oot koukussa. Onko sulla enää pitkä matka sinne loppuun? :D

    Vastaa

    rose86
    keskiviikko 22. huhtikuu 2015 at 08:33 (1 kuukausi ago)
    joku sata tasoa ehkä :D mut niitähän vissiin tulee lisää koko ajan :P

    Vastaa

    Fani
    keskiviikko 22. huhtikuu 2015 at 09:31 (1 kuukausi ago)
    Oho :DD

    Vastaa

    Satu
    keskiviikko 22. huhtikuu 2015 at 11:29 (1 kuukausi ago)
    Oih näähän on ihan sairaan maukkaat! :D Vitsit nuo lakat on ihania! :3 Mää pelailin yhesä vaiheesa tuota paljo mut asit jäin yhteen tasoon kii ja innostus meni siihen. :D

    Vastaa

    Fani
    torstai 23. huhtikuu 2015 at 08:29 (1 kuukausi ago)
    Kiitos! :D Mulla kanssa välillä lopahtaa innostus, mutta sitten se hetken päästä tulee takaisin!

    VastaaPoista
  2. Katarooma
    keskiviikko 22. huhtikuu 2015 at 11:57 (1 kuukausi ago)
    Nää kynnet on mahtavat! Jei jee!

    Vastaa

    Fani
    torstai 23. huhtikuu 2015 at 08:30 (1 kuukausi ago)
    Jeij, jeij! Kiitos. :)

    Vastaa

    maarit
    keskiviikko 22. huhtikuu 2015 at 13:09 (1 kuukausi ago)
    Ihanat nami kynnet! Täällä yks dieetillä olija kyolaa kaikkien namien perään , tällä hetkellä tuntuu, ettei pahas karkkia olekkaan ;)

    Vastaa

    Fani
    torstai 23. huhtikuu 2015 at 08:30 (1 kuukausi ago)
    Kiitos! :D Voin uskoa, jos dieetillä on! Multa ei nuo dietit oikein ikinä onnistu! :D

    Vastaa

    Salla
    keskiviikko 22. huhtikuu 2015 at 18:54 (1 kuukausi ago)
    Ihana oivallus tämä teema, mä olen nimittäin ihan lukossa siitä, mitä keksisin kynsille peleihin liittyen… Tuo strösselikarkki on musta aivan mahtava.

    Ja olen muuten aika koukussa tähän kanssa: sekä puhelimella, että iPadillä vielä kun en ole synkronoinut niitä yhteen :D okei, nyt en ole kyllä pelannut tätä alkuperäistä moneen kuukauteen kun olen jumissa ärsyttävässä tasossa sekä puhelimessa, että tabletilla, mutta olen sitten senkin edestä pelanut soda sagaa :D

    Vastaa

    Fani
    torstai 23. huhtikuu 2015 at 08:33 (1 kuukausi ago)
    Kyllä sai hetken miettiä, että mitä ihmettä sitä keksii! :D Tosin olisin myös voinut tehdä uudet jääkiekko -kynnet, mutta kun yhdet on jo tehty!

    Mä en oo vielä ruvennut pelaamaan tuota tietokoneella, enkä tabletilla. Oon tyytynyt vaan puhelimeen ja sitä näyttöä tuleekin katseltua useamman kerran päivässä. :D Päätin itse, että en rupea pelaamaan sitä sodaa, koska muuten jään siihenkin koukkuun ja kohta oon puhelimella 24/7. :DD

    Vastaa

    Minttu
    keskiviikko 22. huhtikuu 2015 at 21:21 (1 kuukausi ago)
    Aikasta namut kynnet. :)

    Vastaa

    Fani
    torstai 23. huhtikuu 2015 at 08:33 (1 kuukausi ago)
    Kiitos. :)

    Vastaa

    Mimosa
    torstai 23. huhtikuu 2015 at 00:26 (1 kuukausi ago)
    Candy Crush!! Niiiiin ärsyttävä peli, olen joskus ollut jumissa samassa kentässä 4 kuukautta.. Voi sitä ilon määrää, kun pääsin sen läpi :’D Farm Heroes Saga on tällä hetkellä se jota pelaan, sama idea kuin Candyssä, mutta maatilatyyliin.

    Ja mikäpä sen pahempaa kuin pahanmakuiset karkit, mie meinasin nuita tilata, mutta onneksi en sittenkään :D

    Vastaa

    Fani
    torstai 23. huhtikuu 2015 at 08:35 (1 kuukausi ago)
    Ärsytyksen ärsytys! :D Mä oon nyt ollut jo pitkään yhdessä tasossa jumissa ja oon aivan hermona! :D 4kk on kyllä niin pitkä aika, että olisin varmaan jo luovuttanut siinä vaiheessa. Mutta silloin kun vähiten odottaa niin pääseekin sen tason läpi. :D Ahaa, okei mä en oo vielä tutustunut siihen peliin.

    Hyvä, että et tilannut! Noi oli halpoja, mutta helkutin pahoja.:D

    Vastaa

    Rosa
    torstai 23. huhtikuu 2015 at 20:20 (1 kuukausi ago)
    hahaa. Käytettiin samaa peliä, tosin aivan erinlaisin lopputuloksin! Sun kynnet on todella siistin näköset, kun vielä ittekkin saisi lopputuloksesta yhtä siistin..:D

    Vastaa

    Fani
    perjantai 24. huhtikuu 2015 at 07:59 (1 kuukausi ago)
    Hahha. :D Mä huomasinkin sun kynnet ja ne on aivan mahtavat! Sä oot onnistunut niin hyvin! :D

    Vastaa

    Nena Sofia
    sunnuntai 26. huhtikuu 2015 at 18:44 (4 viikkoa ago)
    Mahtava inpiraationlähde sulla näissä! Ja lopputuloskin on tosi hieno :)

    Vastaa

    Fani
    maanantai 27. huhtikuu 2015 at 08:31 (4 viikkoa ago)
    Omaan mieleen nää ei kyllä ollut. :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥