1. kesäkuuta 2013

Wet n Wild : Fergalicious

Nyt alkoi sitten kesäkuu ja koitan huomattavasti parantaa postaustahtiani, koitan blogata joka päivä tai edes joka toinen päivä :)

Eilen tää tyty sit joutu sairalaan noitten siitepölyjen takia.... Oltiin ajelemassa, kunnes yhtäkkiä alko pistää selkää enkä saanu kunnolla henkeä joten mut vietiin sitten sairaalaan jouduin odotella siellä jonku tunnin tai vähän yli ja vihdoinki SAIN sen kiekon. Eli heti ku tuntuu siltä ni pitää ottaa kiekkoa ja sen pitää olla koko ajan mukana.. En kuulemma sais olla paljon ulkona? Wtf nyt on kesä?

Ja sitten kynsiä. Ensimmäisenä uusista fergien lakoista kynsille pääsi fergalicious joka on neonpinkki, mutta näissä mun kuvissa se on aivan jotain muuta. Yritin myös googlesta etsiä swatch kuvia, että oisin voinu linkittää minkä värinen lakka on oikeesti kyseessä , mutta ei löydy ni nyt on sitten vaan tyydyttävä näihin...


Kuvissa tää näyttää enemmän punaisen neonilta mutta oikeesti tää on neonpinkki ja kirkas. Peittää hyvin jo toisella kerroksella, joten en viittiny enään laittaa kolmatta. Joidenki mielestä näitten fergien siveltimet on kauheen isoja, mutta mun kynsille nää on kyllä tosi hyviä :) Tykkään kovasti eli plussaa siitä ainakin.


Mulla ei aluks tullu mitään mieleen miten koristelisin nää, joten sinä päivänä ku tein nää ni olin juuri saanut opin : which is witch? lakan, joten päätin yhdistää sen tähän.. Peukaloon vetäsin tuollaisen viivan ja muihin kynsiin ylös ja alas :) No nää näytti aluks ihan kivoilta, mutta nyt ku katon näitä ni ei noi kyllä oikeen enään iske?

Miten te teette noi jos laitatte alas tai ylös jotain lakkaa? Ihan tuolla siveltimellä vai sienellä vaaii? 



Tuo which is witch on kyllä ihana hologlitterlakka sisältää tikkuhilettä, isompaa hex-glitteriä ja pienempää glitteriä aww! Tuo lakka on kyllä tän kesän must have, vaikka muhun ei oo ennen iskenu toi tikkuhile niin nyt iskee ainakin tän lakan kanssa näyttää todella todella hyvältä :) 

Käytetyt lakat
Essence : Kynnenkovettaja. 
Opi : Aluslakka. 
Wet n wild : Fergalicious.
Opi : Which is witch? 
Inm : Pikakuivattaja

Ps. Nää pysy mulla 3 päivää, ilman että lähti paloina irti? :o Käytiin myöskin pesemässä matot eikä tullu edes kärkikulumaa! Oon kyllä niin happy :3

Mitä mieltä ootte näistä? 

<3 : Fani 

16 kommenttia:

  1. Ihanan kesäiset kynnet! :) Mä laitoin sillon tolla Wihich is witchillä sen liukuman kynsiin ihan lakan omalla siveltimellä. Jos laittaa sienellä nii mulla ainakin tuntuu kaikki glitterit jäävän siihen sieneen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) sä olit saanu niin nätisti ne laitettua, mulla on tollanen tuherrus vaan :D no kerran tein liukuvärjäyksen sienelle ja ne kaikki glitterit tosiaanki jäi siihen sieneen :D

      Poista
  2. Ikävää noin paha siitepöly allergia ,veljelläni on paha heinänuha ja monesti joutunu keskellä yötäki ensiapuun ku ei saa kunnolla henkeä,mulla on itellä allergia joka on ympäri vuoden =(mut kyl tän kans pystyy elään ku pakko

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pakkohan tän kanssa juu on elää :/ ei oo yhtään kivaa, ku ei pysty oikeesti kunnolla olla pihalla edes :/

      Poista
  3. tee joskus vihree-sinen liukuvärjäys ja sit et koristele niitä mitenkää:)

    VastaaPoista
  4. Mä tykkään noista kynsistä ihan simona<3

    VastaaPoista
  5. Tosi kivat kynnet :)
    Miä laitan yleensä sienellä ylös ja alas paitsi jos haluut alas suoran niin sitte siveltimellä:)
    Mun pitäisi alkaa postailla enemmän noh jospa nyt olisi aikaa kun kesälomakin alko :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)
      Mun täytyy viel koittaa tota sientä! :D
      Mäki oon ollu vähän huono bloggaaja nyt, muuton ja allergioitten takia :/

      Poista
  6. Hurjan värinen toi Fergalicious! Olisinpa valkannut sen Miami Spiritin sijaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miami spirit FAIL! :D tuo lakka on kyllä ihana♥

      Poista
  7. Tuo lakka on kyllä ihanan värinen! ♥
    Mulla ei oo ainuttakaan neonpinkkiä? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on ♥ lakkarakkaus!

      Oho, sun on pakko kyllä hankkia joku neon pinkki lakka?!! :D

      Poista
  8. Tää on ihanan kesäinen. <3 Pyörittelin sormissani Seppälässä, mutta päädyin sitten muuhun, koska en kuitenkaan osaisi itse käyttää. :DD Sun sormilla kyllä tosi nätti, voi jäädä ihastelemaan näin päin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on kyllä kunnon kesälakka♥ oi kiitos! Tää on kyllä tosi neon ei kaikki osaa käyttää / ei sovi tälläiset :D

      Poista

Kiitos kommentista ♥