28. kesäkuuta 2013

Viime hetken ostokset & muutto !

Nyt vihdoinki me päästään muuttamaan. Mä oon niin odottanu tätä. 3 viikkoa onki menny niin hitaasti kun vaan voi mennä, mutta sunnuntaina me ollaan jo uudessa ihanassa kodissa. Ainut että joku vois tulla kantamaan ja pakkaamaan mun puolesta noi viimeset tavarat? Anyone? 

Ajattelin nyt esitellä mun viimeisimmät ostokset pois tuolta laatikosta ni saan nekin pakattua :) 


Tein tuossa vähän aikaa sitten Kosmetik4less verkkokauppaan tilauksen ja tälläistä tarttui mukaan tällä kertaa. 

2 käsirasvaa ( nyt on hetkeks käsirasvoja ).. 2kpl essencen laattoja, mä niin odotan että pääsen leimailemaan noilla. Sitten otin huulirasvan, ripsivärin ja pinsetit, mukaan tarttui myös tuollainen manikyyri helper.. Teen siitä ihan oman postauksen :) 


Tällä kertaa otin vaan muutaman lakan tilaukseen mukaan. 1. Essence : Unexpected galaxy, mulla on tuohon lakkaan jo se toinen osa millä lakan väri muuttuu. 2. Essence : Circus confetti . 3. Essence : Cool breeze. 4. Essence : Copper`ize me! Tämän ostin kynsikirpparilta. Ja viimeisenä essencen kynnenkovettaja. Mulla on kohta menny tota jo yksi pullo ja KYLLÄ tämä tekee ihmeitä. 


Tässä kuvassa lakkoja vähän muualtakin. 

Opi : Tiffany case. Mä oon odottanu tätä lakkaa ku kuuta nousevaa, että tää tulis <3 
Opi : Bling dynasty. Ostin tämän saran blogista kun siellä oli tarulla lakkoja myynnissä. Ihana kimalteleva tummakulta lakka. 
China Glaze : Marry a millionaire. Tämä myös tarulta. tikkuglitter lakka, tälläistä mulla ei vielä olekaan :) 
Aden : 26. Todella upea metallinen violetti hopealla shimmerillä. 
Essence : We rock the green. Tätä essenceä mulla ei vielä ollut ja aina kun oon tehny tilauksen ni tää on ollu loppu, mutta nyt sain sen :) 

Tälläisiä ostoksia tällä kertaa :) Seuraavaksi rupeenki väsäämään teille lukijoille jotain kivaa pientä joka ilmestyy joko huomenna tai sunnuntaina. 

<3 : Fani 

18 kommenttia:

  1. Ooh noi essencen glitterit.. ja parit muutkin! :3 Tulee ostoskuume :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullakin on kauhee shoppailu himo just nyt :D noi glitterit on ihania! :)

      Poista
  2. Mulla on menny vähän ohi, te muutitte aika vasta johonki niin miksi te muutatte uudelleen? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu siis muutettiin vähän yli kk sitten tähän vanhaan asuntoon ja heti ku oltii muutettu ruvettiin ettii uutta asuntoo. Ku tää vuokranantaja galuu myydä tän asunnon jossain vaiheessa, siinä esim yks syy.. :/ eikä tää ollu mieluinen... :/

      Poista
  3. Onnea muuttamiseen! (itse juuri muuttanut) Ihania lakkoja ja niitä on niin paljon <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) tällä hetkellä mä vihaan muuttamista yli kaiken... :D oon vähän ostellu♥

      Poista
  4. Minullakin on tuo adenin violetti lakka. Se on hieno, mutten ole löytänyt tuota numeroa mistään. Mistä sinä sen löysit? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla oli tuo numero tuolla takana ni luulisin et se on se :D ihana lakka kyllä!

      Poista
  5. Woou, hienoa nuo Essencen laatat ! Miten niillä vaihtuukin ne vähän väliä ? :--o
    Ja tuo Aden, se on aivan mieelttömän upea kynsillä, suosittelen testaamaan pian ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö noi oo samat ku sulla? :o ainakin samassa tilauksessa otin ne? :o mä niin odotan että saan sen kynsille, oon tikuttanu jo sen. Ihana♥

      Poista
  6. Löytyykö kosmetic4lessiltä essencen leimauslaattoja? Tai itse asiassa sivuilla kai jotain häikkää, mulla se ei löydä yhtäkään essencen tuotetta tällä hetkellä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä sieltä pitäis löytyä, jos ei oo loppuneet? :) täytyy iteki käydä katsomassa oisko siellä jotain kivaa ostettavaa taas...

      Poista
  7. Tosi kivoja ostoksia! :) Toi kosmetik4less on kyllä koukuttava kauppa! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sanos muuta. Taas odottelen pakettia saapuvaksi! :D

      Poista

Kiitos kommentista ♥