12. kesäkuuta 2013

LivBox Kesäkuu & Vähän ostoksia

Sain maanantaina käsiini livboxin kun viljami sen mulle kipasi postista :) Avasin pakatin ja nojoo paketti oli ihan ok, ei niin kiva mutta ei ihan kauheakaan :D Pari tuotetta tuli tarpeeseen, mutta loput on mulle tarpeettomia.. 

Kesäkuu

Teemana oli tässä kuussa oranssi väri :) 


Ja tässä boxin sisältö : 

Sebamed : Voide hoitaa ihoa auringonoton jälkeen. (Ovh 12e/150ml). Mä en yleensä käytä mitään voiteita auringonoton jälkeen, joten ei ollu kauheen tarpeellinen. 

Piz Buin : Rusketusta tehostava aurinkovoide. (Ovh 23e/150ml). Mä otan kyllä aurinkoa, mutta en käytä aurinkorasvaa ikinä :D No tää on niin pieni puteli, että tämän voin kyllä testata :) 

Olay : Päivävoide. (Ovh : 14,90e/50ml). Oon hamstrannu päivävoiteita niin paljon että millonkohan saan tän käyttöön. Eli ei kauheen tärkeä.. 

Clarins : Bb-voide. (Ovh 36,90e/45ml). Oon ostanu itelleni yhen bb-voiteen enkä oo sitä kovin käyttäny, joten en tiiä tuunko tätäkään käyttämään. 

Mschic : Huulikiilto. (Ovh 18e/7ml). En käytä ikinä huulikiiltoa? :D 

Depend : kynsilakka 354. (Ovh 3,95/5ml) Tämän boxin kivoin tuote :D!! 

Tälläinen paketti tällä kertaa :) Ens pakettia jo odotellessa ! 

Laitan nyt näihin postauksien perään näitä ostoksia mitä oon ostellu joskus aikoja sitten niin ei tuu niin paljon tehtyä ostospostauksia, vaikka mitäpä väliä niillä on koska mä tykkään tehdä niitä ja ne on niin mua :) 


Tein jo 2-3kk sitten tilauksen Roseroseshoppiin johon itseasiassa tein viikko sitten uuden tilauksen, koska siellä oli alet ! :) En malta odottaa mun sitä pakettia! 

Tilasin tuolta : 

Kaksi skin foodin lakkaa vaaleanpunaisen ja vaaleanvihreän. 

Etude housen sinisen glittersekotus lakan ja keltaisen glittersekotus lakan :) 

+ Tuttipullon muotoisen skin foodin todella hennon vaaleanpunaisen ! 

Adeninalta tilasin jo aikaisemmin 4 bundle monster laattaa ja vielä oli pakko tilata kaksi lisää laatat : BM-225 & BM-201. Otin tilaukseen myös mukaan pyöreitä pieniä hopeita niittejä :) Mulla on siihen lakkaukseen jo idea, mihin noita aijon käyttää :) 

Tuliko teille livbox? Mitä olitte mieltä siitä? :)

<3 : Fani 




10 kommenttia:

  1. kivoja ostoksia ja tuli livbox mut varmaan ei kaikille mullakaan käyttöä ,ainahan ne saa vaik arvontaan tai tutuille =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) toi on totta. Pitäis arvonta järjestää! :)

      Poista
  2. Ihana toi jätskilakka <3 Ja laatat. Yritän olla kuolaamatta koska mun pueenin paketti on edelleen tulematta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi jätskilakat on kyllä ihania : D Mulle kanssa tulossa puenin paketti! :D

      Poista
  3. Oih, tuol sun linkkaamassa kaupassa on periperan kissalakkoja! <3 Kauanko tuolta kesti tavaran tulla ja millaset toimituskulut?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu niin on ja ainakin vielä viimeviikolla ne oli alennuksessa! :) paketti tuli noin viikossa perille ja toimituskulut näkee koko ajan ostoskorissa. Määräytyy ostosten mukaan :)

      Poista
  4. Ihania ostoksia! :) Pakko tilata tuo jäätelölakka!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on niitä nyt kaksi, vielä kaksi puuttuu :)

      Poista
  5. Eipä vaikuttanu kauheen tarpeelliselta sulle tuo setti :D Mulla melkein samat tuotteet ja pääsee kyllä käyttöön liian tummaa BB-voidetta lukuun ottamatta.
    Ihania ostoksia!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No nyt ei kyllä ollu tarpeellinen :D mutta enköhän mä jotain noille keksi! :)

      Poista

Kiitos kommentista ♥