7. joulukuuta 2012

Luulin tekeväni lumihiutaleita

Tosiaan luulin, että lumihiutaleitten tekeminen olisi helppoa. Nämä kun olin tehnyt niin rupesin katselemaan, että ei nuo kyllä näytä nyt ihan lumihiutaleilla enemmänki joltain kukilta. Hetken niitä kateltuani päätin että ne saa nyt luvan kelvata pariksi päiväksi oli siinä meinaan aika moinen homma tehdä nuo :D Ja nyt kun niitä katsoo niin kyllähän ne ihan vähän näyttää lumihiutaleilta. VAI? :D



Alimassa kuvassa näkyy myös jo vähän aikaa sitten tullut uusi nufu <3

Käytetyt tarvikkeet
* Mia Secret : Kynnenkovettaja
* Sally Hansen : Aluslakka
* Depend : numero kulunut. Lakkaa kynsissä 2 kerrosta riitti peittämään hyvin.
* Nfu`Oh : 39. Yksi kerros dependin päälle :) Luonnossa näyttää aivan ihanalle, tuo kynsiin jotenkin talvisen fiiliksen. Aww onneksi ostin tämän lakan.
* Art Club : White. Lumihiutaleet plah.
* Seche Vite : Päällyslakka
* Lumihiutaleiden keskelle laitettu vaaleansiniset strassit.
Ps. Lumihiutaleet maalattu siveltimellä. Täytyy vielä vähän harjoitella tuota hommaa. Huomaa kuvista.

No ei ne nyt parhaimmasta päästä ollu, mutta ei ihan kamalimmastakaan. Oliko teidän mieleenne?

Eka mun piti leimata lumihiutaleet, mutta mä en vaan osaa tota leimaamista....... Kai se vaatii vaan harjoittelua ja pitkää pinnaa.. Mitä multa ei ihan aina satu löytymään. Lahjoittakaa joku mulle pitkä pinna :) THANKS!


Loppuun vielä kuva mun uusista nufuista. Nämä siis kotiutui mulle jo pari viikkoa sitten :)

1. Nfu`Oh : 39. Aivan ihana flakies lakka. Flakiessit asettuivat kynnelle todella hyvin. Ensimmäisella vedolla oli jo hyvännäköinen.
2. Nfu`oh : Fs12. IHANAIHANA neon pinkki lakka. Ihan kuin mulle tehty <3

Tälläisia lakka rakkauksia tällä kertaa :) Nyt mä painelen tekemään meille kinkkukiusausta. Nams!

<3 : Fani

* Ajastettu

6 kommenttia:

  1. Kyllä noi lumihiutaleiksi tunnistaa! :) Ihania noi nufut, mäki haluuun 8)

    VastaaPoista
  2. Nää on tosi kivat kynnet,pitää itsekin kokeilla tehdä lumihiutaleita:)
    Kyllä nää näyttää lumihiutaleilta mun mielestä,ehkä ens kerralla (jos kokeilet uudestaan) tulee paremmat:)
    Ja aivan ihania nufuja oot ostanu<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos :) Mitä enemmän niitä tekee niin sen paremmat niistä ehkä tulee :D

      Ne on kyllä ihania <3

      Poista

Kiitos kommentista ♥