6. joulukuuta 2012

Itsenäisyyspäivä

Kerkesin eilen sitten loihtia itelle vielä itsenäisyyspäivä kynnet. Tottakai suomenlippu oli pakko laittaa :) Kyllä näillä kynsillä tämän päivän viihtyy helposti.



Halusin valkoiset kynnet, mutta kun olin lakannu valkoiseksi oli niihin laitettava vielä jotain lisää. Joten päädyin laittamaan vielä flormarin : 821 holon päälle. Suomenliput tein nimettömiin ja keskelle strassit. Liput olis voinu olla vähän terävämmät. Loppuihin sormiin tein sitten sinisiä pilkkuja dotting toolilla. Ihan kiva näistä mun mielestä tuli :)

Käytetyt tarvikkeet.
* Mia Secret : Kynnenkovettaja.
* Sally Hansen : Aluslakka.
* China Glaze : Snow. 3 kerrosta riitti peittämään hyvin.
* Flormar : 821 ( Holo ) Kerros valkoisen päälle.
* Art Club : Electric Universe. ( Suomenlippu ja pilkut ) Tämä oli kyllä aika vetistä.
* Seche Vite : Päällyslakka.
* Tummansiniset strassit lipun keskellä.
* Dotting Tool.

Mitäs tykkäsitte mun itsenäisyyspäivä kynsistä? Millaiset te teitte itelle? :)

Meillä vietetään itsenäisyyspäivää ihan kotona. Viljamin äiti, sisko, mummo, mun äiti ja sen mies tulee meille syömään. Kinkku on paistettu, kohta vielä salaatin teko, perunoitten keittäminen ja jälkiruoaksi joulutorttuja. Illalla katsellaan linnanjuhlia ja arvostellaan pukuja. JIPII. Mun mielestä tää on aivan ihanaa! Joulukoristeet ja kuusenki sain eilen laitettua, niistä tulossa kuvia huomenissa. Nyt mä lähen kokkaamaan meille ruokaa see u <3




Kuvia tältä päivältä! :)


Ja nyt hyvää itsenäisyyspäivää kaikille !

<3 : Fani

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista ♥