11. kesäkuuta 2012

Uusia lakkoja + Muuta

Nyt on taas uusia lakkoja vaikka kuinka paljon, lakka kokoelma kasvoi meinaan toissapäivänä 28 lakalla :) Mun piti ensiksi ostaa vaan suvilta muutama lakka, jotka se oli myymässä, mutta kun katselin niitä mitä halusin, niin päätin että otan ne kaikki ja sain ne vielä tosi hyvään hintaan kiitos taas tosi paljon Suvi! Ostin myös samalla suvilta kynsipakin, mihin saan kaikki lakat ja koristeet ku oon lähdössä jonnekin, tai kun meen jonkun luokse tekemään kynsiä! Ja kun olin päättäny että ostan nuo kaikki, kysyttiin multa että haluunko vielä ostaa guessin laukun ja kaulakorun, APUA pakkohan mun oli, oon niin kauan halunnu guessin laukkua, ja kaulakorua, nyt multa puuttuu enään käsikoru, jota odotan viljamilta 3 ja puolvuotispäivänä, vaikka eihän sillo kuulu mitään lahjoa antaa, mutta meistä se on jotenki ihanaa :)

Harmaat lakat!
1. MNY : 653 2. Flormar G11 ( Grafitti) 3. Gabrini : 322 4. Lumene Natural Code : Trouble maker 5.Depend : 5000 ( Grafitti)

Vihreät / Keltaiset
1.Miyo : Papaya/mango 2. Gina tricot beauty nails : Have a bite 3. Lumene Natural Code : Get Color 4. Depend : 225 5. Depend : 227? Oisko ?

Siniset
1. Wild and Crazy : Kilimanjaro 2. Wynie : 457 3. Ginatricot beauty nails : Azure blue 4. Lumene Natural Code : Flirty 5. Flormar : G02 (Grafitti) 6. Flormar : 099 7. Depend : 255 8. Depend : 295

Punaiset/pinkit
1.Kicks : ? Joku! 2. Lumene : Lumoojatar 3.Depend : 244 4. Gabrini : 385 5. Wild and Grazy : Summer neon 6. Flormar : N008

Kultaiset
1. Flormar : U11 2. Flormar : G10 (Grafitti) 3. Flormar : U22 4. Lumene Natural Code : Little miss

Siinä olisi sitten kaikki lakat mitkä ostin, mun mielestä noi kaikki on niin ihania! :) Joitain noita multa jo löytyyki, ja voi olla että ne mitä mulla jo on niin laitan myyntiin! Täytyy taas käydä noi omat lakat läpi, niitä on kerääntyny niin paljon taas lähiaikoina. Oliko joku lakka teidän mieleenne?

Koristelutarvikkeita

Rusetteja ja joulufimoja


Kaupanpäällisinä suvi oli laittanu mulle tälläisiä koristelutarvikkeita. Konad : Oranssi, Folio liima, Valkoinen glitter hile, musta akryylimaali, foliota, rusetteja, ja joulufimoja! Tykkäsin kyllä näistäkin kaikista todella paljon!

Ja tässä vielä kuva teille mun kynsitarvike pakista!
Mun ihanuus!

Ja kuva mun lakusta, meen vaan uusimaan noi kahvat suutarille :)
Mä oon niin rakastunu tohon kaulakoruun ja laukkuun, että huhu! :) oot vaan katellu niitä pari päivää, laukkua en viitti vielä käyttää, koska siinä oli kahvat huonossa kunnossa, ni meen ne laittamaan suutarille, ni se on ku uusi ! Ja kaulakoru on jo päässy kaulalle asti, ei voi muuta sanoa kuin että on ihana! <3

Siinä ne nyt sitten oli! :) Tällästä tänne, oon myös ostellu paljon uusia vaatteita kesäksi, oon ihan rakastunu kaikkiin mekkoihin, ja korkokenkiin! Muutama päivä tässä nyt on menny vähän juhliessa, ollu kavereita kylässä, niin ollaan hieman pidetty hauskaa :) Ja olo myöskin on sen mukanen, että tietää pitäneensä kivaa, tämä ilta taitaakin mennä maatessa sohvalla ja nauhotuksia katsellen! :) Huomenna luvassa sitten taas kynsia, ja kuvaa meijän uudesta ihanasta sohvasta !

13 kommenttia:

  1. Voi jessus...pari lakkaa kertaostoksena :D Siinä oli kyllä montakin kivaa mitä itsellekin olis voinut kotiuttaa:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No juu pari, päätin ostaa sit kaikki :) ihania lakkoja kaikki :)

      Poista
  2. Ihana ostossatsi! Myötäelän innostustasi näiden kuvien kautta.

    Saisiko nähdä kynsipakista kuvia sisäpuolelta? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon :) juu laitan kuvia siitä sisältä seuraavaan postaukseen? :)

      Poista
  3. puhuit vissii norjaa vessanpöntön kaa? :D

    VastaaPoista
  4. Pidähän hyvää huolta mun G-lapsosista. ;D On jo nyt vähän haikee olo, mutta ehkä mä opin elään loppujen lapsosten kanssa. :< :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pidän varmasti hyvää huolta :) Voi ei, kyllä sä opit ! :>

      Poista
  5. todella kivoja lakkoja oot sieki ostellu ja ihana koru ja laukku =)

    joko laitoit maksuu mulle koruista ?

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥