23. kesäkuuta 2012

Juhannusta!

Huppista rallaa, taas sujahtanu viikko ihan käänteessä ! Ollaan oltu meijän ystävillä pari yötä, grillailemassa, ja nauttimassa hyvästä seurasta, eilen käytiin sitten mökillä syömässä juhannuksen kunniaks taas koko suku (: Ja tänään ollaan ihan vaan oltu kotona, oon pessy pyykkiä ja touhunnu vaikka ja mitä!

Torstaina käytiin hakemassa kirpputorilta meijän toisen viikon rahat ja saatiin 70 ! Herregood, 2 viikolta siis 190e :) Päätettiin että jatketaan vieläkin pöydän pitämistä, koska meillä on tavaraa niin paljon ku laki sallii!

Nyt oon myyny myös facebookin kynsikoristekirpparilla kaikki mun ylimääräset lakat ja tavarat! :) Nyt onki sitten aika jo ostaa uusia!

Sitten asiasta kukkaruukkuun, oon saanu todella paljon kommenttia koskien mun tatuointia ja viljamia. Todella moni on sanonua että tuo kuva on vinossa, kirjaimet erikokosia yms, niin on, ja aivan tarkoituksella, en halunnu että mun käteen kirjotetaan mitään kaunokirjotusta, vaan halusin tuon tekstin, isoilla ja erikokoisilla kirjaimilla, kuva suunniteltiin ensiksi paperille ennen ku sitä alettiin hakkamaan mun ihoon. Ja yksi asia mikä on varma niin en tule katumaan tota tatuointia, oon ottanu ensimmäisen tatuoinnin varmaan 5 vuotta sitten, ja vieläkin rakastan sitä yli kaiken, mun toiseen käteenki tehtiin tatuointi ja jalkaan :) En viitsi niistä edes lisätä kuvi tänne, kun ihmiset ei osaa mitään muuta kuin haukkua :) Ja tykkään niistä todella paljon !

Viljamilla on myös käyny meijän kavereita ottamassa tatuointeja, ja kaikki ovat olleet tyytyväisiä!

Jees, nyt tästä tuli vähän tylsä kuvaton postaus, mutta kiirettä on pitäny ! Eikä oo ollu oikeen ees aikaa istua vaan koneella (:

Joten hyvät jussit vielä kaikille

<3 : Fani

6 kommenttia:

  1. sun tatska on täydellinen, sano muut mitä vaan! kirjotin sulle kommentin tohon tatskapostauksee, aattelin vaa ilmottaa jos et käy kattoo :)) hyvää juhannusta <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos laura ihanasta kommentista :) Hyvää juhannusta sinneki, vaikka nyt vähän myöhäss :) <3

      Poista
  2. hyvää jussia ja minusta tatska oli persoonallinen eli sellasen olet varmaan halunnutki =) ¨
    ei kantsi välittää mitä muut sanoo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aivan, niinhän se on :) sitä vaan aina hermostuu, ku toiset tulee haukkumaan :(

      Poista
  3. musta toi sun tatska on ihana just siitä, että se erottuu niistä kaunokirjotusteksteistä! eikä se omaan silmään ainakaan näytä siltä, että olis "vahingossa" mennyt vinoon ja erikokoset kirjaimet. kateelliset haukkuu, laittaisit kuvia niistä muistakin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytyy laittaa :) Eikä mua niin haittakaan mitä muut puhuu, vaan se ku ruvetaan oikeen haukkumaan ni ei se tunnu kivalta, kiitos <3

      Poista

Kiitos kommentista ♥