14. toukokuuta 2012

Postia ja fiilistelyä!

Tänään aamu alkoi sillä, että multa ei lähtenyt ääntä yhtään, yritin itekseni hokea "moimoimoi" eikä mitään, tiesin jo eilen illalla että varmaan oon tulossa kipeeksi, kun kurkkua särki, ja ääni oli käheenä, päivällä olo alkoi sitten vähän parantumaan, mutta nyt taas illalla pahenemaan päin. Toivotaan että tää flunssa olisi nyt nopeasti ohi menevä! :)

Ootin taas aamulla, että millos se meijän postipoika tulee että saan paketteja, ja 12 aikoihinhan ovikello soi ja se ojensi mulle 4 pakettia! Ja mikä fiilis taas, aina kun saan paketteja oon ihan fiiliksissä! :)

Kynsilakan kuivaaja :>
Ensimmäisessä paketissa oli facebookin kynsikirpputorilta ostamani kynsilakan kuivaaja, tähän oon kyllä tosi tyytyväinen onneksi ostin tän! Tämä laite siis toimii pattereilla, joten niitä pitää hamstrata paljon, ja pakkohan se oli heti koittaa tän toimivuus ja voin sanoa että kyllä se toimii, ja kuivattaa lakan nopeasti. Ensin mietin että kuivaakohan se oikeesti nopeesti lakan, koska ei se puhallus nyt kauheen kova ole. Nyt voi sitten kiiressäkin kuivattaa kynnet tässä!

Wild Mild : Yello Mania

 Toisessa paketissa oli sitten kanssa facebookin kynsikirpputorilta ostettu Wild mild : Yello mania, mun oli pakko saada tää, koska tajusin että mulla ei oikeen oo kunnon keltasta kynsilakkaa kesäksi, ja sain tän tosi halvalla sieltä. Yksi uusi lakka taas lisää kokoelmaani! Ei tee pahaa.

Essie : Going Incognito

Kolmannessa paketissa oli sitten mun ihka ensimmäinen essie : Going incognito. Tämän vaihdon siellä facebookin kirpparilla yhden ihmisen kanssa, minä sain tämän ja hän sai cg : Dance babyn, olin todella tyytyväinen tähän vaihtokauppaan, koska se cg oli mulla ylimääräsenä, ja essietä mulla ei vielä ollutkaan! Eikä ollut kyllä tuon väristä vihreetä lakkaakaan :)

Kynsilakan poistolaput ja Evie Mai matt : Plum shimmer

Kynnenvahvistaja ja koristelusetti
Ja viimeinen paketti tulikin sitten Pretty.fi verkkokaupasta, viime viikon keskiviikkona tilasin ja tänään oli perillä, tosi nopea toimitus mun mielestä :) Tilasin sieltä kynsilakan poistolappuja, sisältää kynsinauhoja hoitavaa öljyä, eli juuri hyviä mulle, eikä ole asetonia! Täytyy katsoa onko hyviä, että pitääkö tilata lisää! Sitten taas yksi lakka lisää Evie mai matt : Plum shimmer, lähes mattapintaiseksi kuivuva lakka (: oon nyt ihastunu noihin matta lakkoihin ihan täysin.

Sitten ihan must tuote jota odotin eniten oli tämä Sally hansen nail nutrition green tea  + bamboo kynnenvahvistaja. Tämä lakka on tarkoitettu ohuille,hauraille ja hitaasti kasvaville kynsille, eli just ku mun kynnet!

Aluslakkana käytettävä vahvistava koostumus sulkee kynnen eri kerrokset ja auttaa vähentämään halkeilua, lohkeilua ja liuskottumista. Saat kestävämmät, joustavammat ja terveemmät kynnet - käytä päällyslakkana ja saat lisäksi upean kiillon. Tälläinen teksti oli pretty.fi sivuilla. Tästä tarkempia tietoja sitten kun oon vähän aikaa tätä käyttänyt, niin katsotaan miten rupeaa toimimaan, toivottavasti hyvin! :)  Hintaa tällä oli vain 6,90e joten ei ollu kallis, jos oikeesti toimii!

Ja viimeisimpänä paketista tuli koristelusetti, Siellä oli kuivakukkia,strasseja, helmiä, isoja glitter giamondeja, sitten jotain kahta eri koristelu juttua, mä en tiiä niitten nimiä :D

Tällästä tänään, mitäköhän se posti huomenna tuo? :)) En muista mistä kaikkialta mulle on tulossa vielä paketti, paitsi tietenki ihanat kynnet paketti! :)

Tänään meillä on ollu taas vähän tällänen meno päivä. Lähdettiin heti päivästä hoitelemaan asioita, käytiin viljamin äitillä pesemässä ikkunat, ja tekemässä ruokaa, tein aivan fantastisen hyvän kinkku salaatin nams !! Ja äsken vasta tultiin kotiin, laitoin pyykit kuivumaan, käytettiin koirat lenkillä nyt viljami kattelee taas lätkää ja mä dataan! :D Aattelin mennä kattelemaan vähän h&m sivuja, että mitäs sieltä löytys, kesäksi ois kiva saada jotain uutta :)  lets see lets see! Mitäs teijän maanantaihin kuuluu? =)

Nyt mä lähen netti shoppailemaan! Ja katselemaan mitä kaikkea kivaa siellä h&m:llä onkaan <:


4 kommenttia:

  1. Miten on toi evie mai shimmer plum kunsilakka? Onko se sun mielestä hyvä/kestävä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo koittanu kun kiekolle, ja itse en tykänny, pistän sen siis myyntiin :)

      Poista

Kiitos kommentista ♥