30. huhtikuuta 2012

Yhteistyössä

Niin kuin varmaan huomaatte tonne sivupalkkiin on ilmestyny yhteistyössä : Ihanat kynnet verkkokaupan kanssa ! Oon niin iloinen tästä asiasta. Olin sähköpostitse yhteydessä maarittiin, ja sieltä tuli viesti, että maanantaina olisi paketti perillä, eli näytteitä blogia varten ja tietenkin mun kynsiharrastusta varten.

Olin aamulla jo heti kärkkynä, että millon se postipate tulee ja 11 soi ovikello, juoksin sinne taas ku joku pikku lapsi karkkikauppaan :D ja siellähän oli paketti mulle, ja voitte vaan kuvitella kun sain auki sen paketin mikä mun ensimmäinen reaktio OLI? :O että WAUTSI!

Fuchsia fanatic* ja Stone gold*
 *Tuotteet saatuja

Siellä oli kaksi china glazen lakkaa, tuo toinen onki sellainen lakka, joka olisi päässy mun seuraavaan tilaukseen mukaan, eli se on ollu mun himotuslistalla jo pitkään. Fuchsia fanatic miten ihana lakka se onkaan. Nyt mulla on siis jo 3 lakkaa Electropop - kokoelmasta. Ja aijon siis hankkia koko kokoelman. Myöskin stone gold on aivan ihana lakka. Mä oon nyt koko päivän hehkuttanu näitä kahta lakkaa :D Viljamiki sano mulle että voitaisko välillä puhua jostain muusta ku kynsilakoista ! 


Tässä linkit lakkoihin, josta tekin pääsette ne ostamaan.


Fuchsia Fanatic ja Stone Gold hintaa kummallakin lakalla on 8.50e 


Xtreme nail kynsinauhaöljy* Karpalo
Tämä tuote oli aivan ihana kanssa, tuoksu on niin miellytävä, tuoksuu siis oikeen karpalolle. 

Tuotteeseen pääset TÄSTÄ. Hinta tällä on 6.50e


Filigraanisydämet 12 eri sävyä*
Mukana oli myös iso rasia filigraanisydämiä, eri värejä, ja eri sävyjä eri kulmasta :) Näitä mulla onkin ollu jo ennestään tähden muodossa vaan, ja oon kyllä tykänny paljon.


Tuotteeseen pääset TÄSTÄ . Hinta tällä on 5.50e


Ja viimeisimpä muttei vähäisimpänä paketista paljastui: 


3D-koru rusetti*
Aivan ihana meripihkan värinen strassi rusetti koru, tää pitääkin säästää seuraaviin tuleviin juhliin :) saa sitten kynnen näyttämään oikeen hienolta. Näitä aijon kyllä tilata ehdottomasti lisää.


Tuotteeseen pääset TÄSTÄ Hintaa tälle ihanuudella on 1.25e.


Siinä oli sen paketin tuotteet, tuotteet ovat siis saatuja! :) Päivän  piristys oli kyllä tämä paketti, ja oon koko päivän selannu Ihanatkynnet verkko sivuja, että mitä kaikkea mä sieltä oikeen tilaan, ainakin muutama 10 china glazea aijon sieltä kotiuttaa, myöskin siirtofoliot on siellä nytten tarjouksessa, joten niitä pitää kanssa pakettiin ottaa :) Mutta huomenna vasta aijon tehdä sen tilauksen, joten siitä lisää sitten <:

Käykää tekin tilaamassa itelle siirtofolioita : 

Myöskin siellä on muutamia muitakin juttuja tarjouksessa, käykää tsekkaamassa.

Nyt mä lähen vapun viettoon :D tai vaiko tätä vapun vietoks kutsua, että ollaan vaan kotona, ja käydään kavereita moikkaamassa no joo ehkäpä? :)

HYVÄÄ VAPPUA KAIKILLE ! 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista ♥