24. huhtikuuta 2012

Viljamin vastaukset

Elikkäs tehdään näin viljamin vastaukset tulee nytten kirjoitettuna :) ja mun tulee sitten videolla, huomisen tai ylihuomisen aikana :)

Kysymyksiä tuli ehkä aika mun makuun aika vähän :) Mutta ei se mitään, vastataan näihin mitä on kysytty (:

Mihin asioihin rakastuit Fanissa?
-Kaikkeen, se oli heti rakkautta

 Missä olet töissä?
-Olen taiteilija

 Minkä ikäinen olet?
-27 vuotta, eli alle 30 vielä

 Oletko sinäkin kotoisin Hyvinkäältä?
-Kyllä

 Järjestätkö fanille usein ylläreitä: millaisia?
- Joka päivä, kuvitelkaa ite millasia ;)

Mitä ajattelet lapsen hankkimisesta?
-Tulee jos on tullakseen, olisihan se ihanaa, että tulis pieni nyytti pallero

 Miten jaatte kotityöt?
-Mä pesen lattiat, imuroin, pidän paikat siistinä, juoksen fanin perässä keräämässä vaatteita, pesen vessan, fani tekee loput, eli tiskaa, pesee pyykit, pyyhkii pölyt, öö ja jotain :>

 Kuunteletko Fanin huolia ja yritätkö auttaa häntä parhaasi mukaan?
-Kuuntelen, fanilla nyt vaan tuntuu olevan joka päivä joku stressin aihe, ja huoli, niin pakoltihan sitä tulee kuunneltua, en oikeen osaa aina auttaa

 Miten hemmottelet fania?
-Teen ruokaa, laitan kynttilöitä, ja vien elokuviin yms

 Miks et ikinä ole video postauksissa mukana?
- En osaa olla kuvattavana, oon tylsä

 Molemmat: Toistenne hyvät ja huonot puolet?
Viljami : Fanissa hyvää on : Kaikki oikeestaan, paitsi se että fanin päässä pyörii kummallisia ajatuksia
Fanissa huonoa on : Ylitramaattisuus
Fani: Viljamissa hyvää on : Hellyys, Ottaa mut huomioon aina, Ilosuus, mm mun muru <3
Viljamissa huonoa on : Aamu kärttysyys, ADHD, ja tavaroitten jättö pöydille :D

 Oliko hääjuhlanne juuri sellainen mistä unelmoitte? Hää juhla oli täydellinen, ei paremmasta olisi voinu ees toivoa, kaikki meni nappiin, voitais pitää heti samanlaiset juhlat, oli niin ihanaa <3

Siinä vastaukset viljamilta, mun vastaukset tulossa pian <:

2 kommenttia:

  1. Haluisin tietää, kuinka teillä on varaa matkustella noinkin paljon? Ootteko työ millasissa töissä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se on vaan armotonta säästöa, pitää jättää kaikki muut pois jos haluu matkustaa. :) Mä oon sairaslomalla, vielä ainakin heinäkuulle asti, ja viljami on työtön, tai tekee se sillon aina töitä ku sille tarjotaan. esim ei tuhlata rahaa mihkään baareihin, tai muutenkaan :)

      Poista

Kiitos kommentista ♥