29. huhtikuuta 2012

Vappu kynnet sukulaisille

Vielä olis kahdet kynnet esiteltävä niistä mitkä tein sillon muutava päivä sitten (: Kummatkin kynnet lakattiin samalla lakalla, se meni vähän niin että ku äitilleki laitettiin tota väriä ni mä kanssa haluan sitä :) Ja kumpiinkin kynsiin laitettiin koristeeksi tarroja. Nää oli vähän niin ku vappu kynnet!


Kuvat on nyt jotenki huonoja, miten mä en vaan ikinä opi käyttämään tota järkkäriä, pokkarilla sai musta paljon parempia kuvia, kai se täytyy taas ostaa itelle pokkari, ja viljami voi kuvailla järkkärillä!
Lakkana siis käytetty flormar : U24, ja tajusinki juuri sillon ku mietin että kumpaa laitetaan, niin mulla on kaks samanlaista lakkaa, mitenköhän niinkin on päässy käymään :D Tosi hyvin nää flormarit levittyy, melkeenpä yks kerros jo ois peittäny hyvin, mutta laitettiin vielä toinen.

Aluslakka: Essencen base coat
Päällä : 2 kerrosta Flormar U24
Päälle tarrat ja top coat

Sitten ongelmaan? Mitä mä teen noitten tarrojen kanssa väärin? Ku ne aina rupee kohoamaan ja lähtee pois?? Oon koittanu siis, että laitan ne kuivan lakan päälle, tai että jos laittaa hieman märän lakan päälle, niin sama ongelma toistuu, laitoin mä päälle päällyslakkaa tai en, niin siltiki ne nousee? Teenkö mä nyt jotain väärin? Vai onko noissa tarroissa joku vika? Koska aina tää sama ongelma, ku käytän niitä? Johannaltaki oli jo illalla lähteny yli puolet pois?? HJÄLP!

Sitten esittelyyn pääsee viljamin ihanan kummitytön kynnet, elikkä väri on sam kuin äitillä flormar U24, ja tarroja laitettiin kanssa, ja niittenkaa oli sama ongelma, ei pysyny kunnolla.??!!!

Pikkusiin kynsiin, on niin vaikea tehdä oikeen mitään, eka meijän piti laittaa perhostarrat mutta ne ei mahtunu,joten laittettiin vaan pienet kukka tarrat




Näihin kynsiin laitettiin vaan yksi kerros lakkaa, peitti tosi hyvin. Ja päälle tarrat jouduttiin siis ettii pienimpii tarroja, mitä multa löytyy ku kynnet on niin pienet, ja tietenki strassit laitettiin sivuun, tosin ne oli kuulemma jo illalla lähteny pois " ettei ois vaan repiny, ku ne kumminki on vähän koholla" :D

Aluslakka : Essencen base coat
Päällä yksi kerros flormar U24 ja lakan päälle tarrat, strassit ja top coat!

Sitten vähän meijän viikonloppuun, joka on sujunu aika rauhallisesti, kun ei oo oikeen päässy liikkumaan, viljami halus eilen mennä torille käymään ku siellä oli joku mm-tapahtuma, mutta heti ku kata oli hakenu meijät torille, ni viljami tokasee, että ei se sinne haluu enään ku peli alkaa, ja takasi kotiin jotta se pääsee kattomaan peliä :D Nytki mulla on monta tuntia aikaa olla koneella, ku sieltä tulee toi peli !

Eilen viljamin äiti tuli meille yöks, tehtiin salaattia, hyvää ruokaa, ja jälkkäriks pullaa ja kahvia nami! :) Sitten vielä illalla lähdettiin käymään tuttavien mökillä, ja siellähän vierähtiki aikaa 3 tuntia, eipä joo oltu nähty hetkeen. :) Oli ihan mukava käydä siellä, ku koiratki sai juosta sen koko ajan pihalla, ja niillähän energiaa riitti.

Eilen alotin mun projektin, eli käyn kaikki lakat läpi, kirjotan ne ylös, ja katon mitä laitan myyntiin, puolet oon nyt käyny läpi, ja oon ihan huhu :D Mietin että laitanko ne myyntiin tulevat facebookin kynsikirpparille, vai pitäiskö mun tehdä blogiin, sellanen myydään sivusto! Mielipiteitä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista ♥