23. huhtikuuta 2012

Play del ingles kuvat 2012

Noni, nyt oon saanu vihdoinki käytyy kaikki miljoona kuvaa läpi, ja koitin ettii sielt sellasia julkaisu kelposia kuvia, kaikissa kuvissa olin jotenki kauheen näkönen, tai joku muu ei ollu menny putkeen, ehkäpä täytyy vielä harjoitella tota kameran käyttöä :)

Bye suomi <: Kattokaa miten paljon oli vielä lunta?

Pakollinen ilma maisema - kuvaajana viljami

Hola?

Parvekkeen näkymät

Viljami harrastaa sala kuvausta

<3

Jätski jonossa

dyynit

Hihi rajat ;) pakko esitellä

;)

Käärme show

Paluu matka

Mein kone

ADJOS
Huih, siinäpä teille kuvia, hei me oltiin matkan aikana otettu vaan kaks kuvaa meistä? :D voiko tää olla mahdollista nyt harmittaa, tosi paljon -.-

Kynsiä en oo vielä jaksanu tehdä, oon yrittäny nyt parannella itteeni, tää flunssa on siis ihan kauhea, mulla on varmaan joku kurkunpään tulehdus, ainaki siltä tuntuu, tänään ku heräsin, ni tuntu ihan hyvältä mutta nyt taas päätä särkee, ja nenu vuotaa, mutta eiköhän se tästä pikku hiljaa. :) Jospa huomenna tekisin kynnet jo itelle?

Tähän samaan postaukseen kerron vähän muutaki meinaan mun päivä ei menny tosiaankaan nappii :s Mulla oli siis menossa ajokortti vanhaks 13.4.12, mutta kävin jo helmikuussa poliisin virastossa,sanomassa että mulla on lääkärin todistus etten aja kakkosvaihetta nyt ja tarviin lisää ajoaikaa  mun kortille, no sillo helmikuussa ne sano että sä et tarvii mitään todistuksia, tai muutakaan hakemusta, että nykyään saa ajoaikaa aina 3kk lisää, ku maksaa 12e, no mä sain sit sen lappusen, ja mulla oli ajoaikaa 2.5 asti, kunnes menin tänään poliisilaitokselle, että oisin vielä kerran uusinu sen, ni se nainen sanoo : Herranjumala, ei tällästä saa myöntää ku ainoastaan jos kortti on kadonnu, tai jotain, että niillä on tullu kauhee virhe siellä ja mun ajokortti on menny vanhanks, ja mulla on ajokielto????????????? WHAT oon ajellu 3kk sillä v.... läpyskällä, no sit se sanoo että täytä nyt ajokortti hakemus, tuo 60e, lääkärin todistus ja mitä kaikkeea? Ja että mun pitäis suorittaa inssi??

No sehän ei käy päinsä, en minä sitä virhettä oo tehny, mulla oli noi kaikki tarvittavat sillo 3kk sitten, ja mulle sanottiin vaan että ei noita tarvi enään, tää hoituu näin helposti, no mä sit soitin sille naiselle takasi, ja sanoin että ne saa kirjottaa mulle sen lausunnon että mun ei tarvi mennä inssiin, koska niitten takia mun ajokortti vanhentu, ei MUN takia, no nyt mulla on ajokielto 2.5 asti, että se JOKU herra palaa lomalta, ja päättää mun ASIAN!!!!!!!!!!!

Että kiitos taas virastot, ku puhuttu sontaa, ja mä EN SAA ajaa autoa ja MULLA on joku PIIPIN ajokielto!!!!!!!!!! Miks mulle aina tapahtuu tällästä kuraa? :D

Mua ärsyttää niin paljon, että voisin mennä ja viskata noi lupapaperit, sen naisen päähän ja arght. voi viljami reppanaa, ku oon tänään vaan raivonnu himassa, ja se on joutunu kuuntelemaan mua :D Mutta onneksi viljamin pikkusisko sai ajokortin ennen matkaa, joten on meillä kuski <3 Kiitosta vaan kata, jos luet tätä :D
Miten voi oikeesti olla totta, no joo vielä KERRAN MULLA ON PIIP AJOKIELTO, JONKU TOISEN VIRHEEN TAKIA!

Noni siinäpä teille taas naurua kerrakseen, muaki jo hieman hymyilyttää tai no en tiiä, mulla on joku huono karma aina näitten asioitten  kanssa :D

4 kommenttia:

  1. joudutko siis ajamaan inssin uusiks yms.??? eikö viljamilla ole korttia, jos hän olisi sen aikaa kuskina? :) koska tulee kysymyspostaus VIDEOLLA? ;) plus muuta videopostausta..

    VastaaPoista
  2. no toivotaan että en, mutta sen päättää se mikä ihmeen lautamies :D ei oo viljamilla korttia, sillä meni se umpeen, jo joskus 6 vuotta sitten, eikä se oo halunnu ajaa sitä. YRITÄN tehdä sen tämän viikon alussa, ja kuvata ihan my day videonki (:

    VastaaPoista
  3. JEEE MY DAY VIDEOKIN :D oot paras :D toivottavasti tulee piakkoin :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥