3. maaliskuuta 2012

Top 10 Lakat

Sain tämmöisen haasteen Suvilta

Mun mielestä tämä haaste oli jotenkin todella vaikea koska en oikeen osannu valita mun lempilakkoja, noista 200 ihanuudesta :D

Mutta nämä valiutuivat mun lemppareiksi (: 

Ensimmäiseksi valikoin china glazesta mun lempparit, ja ne ovat tällä hetkellä nämä kolme :)
Dance baby,Senorita  bonita, ja Riveter rouge
Seuraavana esittelyyn tulevat : Models Own, Nabi, Yes love, kaikki varmaan huomaa,että mun lempi lakkoihin kuuluu aika paljon punaista/pinkkiä :)
Blooming pink, Nude pearl, Color Y7
Sitten uusimmista lakoistani, lemppariksi ovat tulleet flormarin ja wild mildin nämä kaksi.
U26, Metallic rain
  Ja viimeisimpänä muttei vähäisimpänä nämä kaksi ihanuutta dependiltä. 
Nr. 5000, Nr. 104
Tässä olisivat minun top 10 lakat, kiitos haasteesta paljon suvi! :) Lakat eivät ole järjestykssä vaan kaikki nämä 10kpl, ovat samalla viivalla lempilakkojeni kanssa!

2 kommenttia:

Kiitos kommentista ♥