17. helmikuuta 2012

Räikeää (:

Heräsin tänään jo ennen 8 :) en tajuu miten oon voinu herätä siihen aikaa, vaikka menin illalla vasta 1 jälkeen nukkumaan, ei oo jotenkaan mun tapasta olla pirteenä heti aamulla, mutta hyvä että kerranki heräsin aikasemmin ja sain ihanan nettaseni, tänne aamu kahville ja rupattelemaan!

Kyllästyin jo niihin liiloihin kynsiin ja päätin tehdä jotkut vähän räikeemmät kynnet, tällä kertaa väriksi valitui neonin vihreä, ensin mietin että ei oo kyllä yhtään mun väri, enkä varmaan tuu ees tykkämään näistä kynsistä, mutta toisin kävi, kynsissä lakka näytti aivan ihanalta, ja valkoinen glitteri muuttui vaalean vihreäksi glitteriksi kynnen päällä. Koitin myös eilen tukkukauneudesta tilattu nail art lakkoja, ja ite tykkäsin kovasti, oon myös kuullu niistä huonoakin palautetta, mutta mulle ei sellaista kyllä ole, lakka kuivui tosi nopeasti (:
Tyksin
Tälläiset niistä sitten tuli laitoin alle kaksi kerrosta vihreää lakkaa,peitti todella hyvin, viivat tehty nail artin glitter vihreällä, pallot nail artin valkosella, ja nimettömiin laitoin tarrat vähän koristamaan, muuten hyvät mutta tarrat olis pitäny jättää pois :) päälle laitoin vielä top coattia, heti kun kynnet oli valmiit, niin menin tyhmänä tyhjentämään astianpesukonetta, ni eiköhän keskisormesta lähtenyt lakat pois puoliksi, mutta onneksi sain sen korjattua. 

Kynsisssä käytetyt lakat, tarrat ja glitterit.
Tää oli tällänen pikapostaus teille :) nyt lähen murun ja koirien kanssa pitkälle lenkille tonne kauheeseen lumi pyryyn.hyihyi, mun mielestä lumen tulo vois jo loppua, ja kevät alkaa, vihaan siis talvea ylikaiken. Ainii yksi asia vielä mua harmittaa että mun h&m paketti ei saapunu tänään, oon jo oottanu niin kauan sitä, ja ellosta kanssa, toivotaan että ensi viikolla saapuu, niin saan esiteltyy teille mun tilaamani tuotteet!

2 kommenttia:

  1. mun mielestä noi oli tosi kivat (: vaikka en kauheasti ees vihreestä tykkää :) mites siellä jaksellaan? =)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥