26. joulukuuta 2011

Kuvia joululahjoista

Nyt vihdoinkin kotona, tää päivä on menny ihan hurauksessa, aamu alkoi ei kivasti lähin kello 9 lenkille koirien kanssa, ja koirat jäi pissalle puun juurelle, no oli nniin kova myrsky,että puu kaatui sitten, no koirat vetäsi minua niin että pääsivät karkuun ja mulla jäi jalka puun alle.. Soitti viljamille, että tulee ottamaan koirat ja auttamaan mua, siinä mun jumpsuitti oli likasena,puu tukki koko tien, ja jalka todella kipeä. Sairaalaan en kumminkaa suostunu lähtemään, vaan päätin että suoraan anoppilaan syömään viimesen kerran joulu ateriaa. Jalka voi tällä hetkellä hyvin, vaikka onkin täynnä mustelmia, masu täynnä jouluruokaa, ja illalla vielä kun oltiin ystävällämme netalle, niin miehet haki meille mäkistä ateriat ::D nam! Nyt ei tee mieli syödä enään mitään. Hain myös tänään apteekista tarvittavat lääkkeet matkalle, eli maitohappobakteerit, päänsärkylääkkeet,imodiumit :D ja omat lääkkeeni! :D Koirille on jo pakattu kaikki valmiiksi kahen viikon ajaksi, apua jännittää jättää ne, oon jo nyt ihan itku kurkussa miten ne pärjää :( Kyllä ne pärjää, ne on hyvissä hoivissa <3 Nyt kuvia meidän joulu lahjoista.
Primeveran astiasti  8kpl kahvikuppeja ja 8 kpl lautasia <3 
Fiskarsin ruokailuvälineet
Burberryn hajuvesi ja boumin hajuvesi kiitos rakas <3











Aamutossut












Maustehylly ja mausteet siihen .
Hoitotuotteita











Feikki ugit :D

Leffoja, ihana käenpesä rakastan <3

Murulle ostin samsungin galaxy y puhelimen <3

Molemmat sai jumpit, kuva otettu googlesta, oma on pesussa kun meni likaseksi ku puu kaatu päälle, ja muru ei halunnu olla kuvattavana :D

Sitten sain takasi mun samsung galaxy tabin kun se oli viljamin pikkusiskolla, mutta ei tykänny siitä niin anto takasi, joten se oli kans vähän mun lahja :D <3
Siinä oli osa meijän lajoista, saatiin myös paljon keittivälineitä, sukkia, pikkareita, boxereita, lompakot, ymymmy :)
Nyt vielä muutama kuva puusta joka pilasi mun päivän, sitten kömmin sänkyyn katsomaan blondin koston loppuun, koska huomenna kiire päivä , kun pitää pakata viedä koirat tehä sitä ja tätä :) yritän vielä huomenna koittaa kirjotella! :) <3 : Fani


2 kommenttia:

  1. herrajumala! :o onneks ei käynny pahemmin sulle!! :o

    mä ite rakastan muuten tosi paljon tota boumin hajuvettä !!! :)se meneeki iha yli nopee aina mulla, joten ollu pakko rajottaa sen ostoa :D

    VastaaPoista
  2. No onneksi :o tuntu et sydän meni muutaman kerran ympäri, ja että happi loppuu :)

    Mulla oli joskus toi boumin hajuvesi itellä sit se loppu enkä ostanu uutta, ja nyt ku sain sen ni rakastuin siihen taas <3

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥