11. marraskuuta 2011

Viikonlopun alkua

Perjantai, ja loppu viikko häämöttää, mä itse tykkään enemmän jotenkin arki päivistä ku viikonlopuista.. En yhtään tiiä miks..Oon kai sit vaan niin tottunu touhumaan koko ajan, ja viikonloput on yleensä niin rauhallisia :D
Tänään oltiin sitten sovittu että ystävämme netta, tulee aamulla kahville ku pääsee töistä, ni puhelin pärähti soimaan sitten 8,15 että nyt on työ päivä pulkassa, ja eikun sängystä ylös ja kahvin keittoon, siinähän sitten taas vierähti 2 tuntia, koirien lenkit ja pyykin pesut + imuroinnit ja kaikki ni tajusinki että kello on jo 3 :D Siinähän se meijän päivä sitten taas hurahti, no onneksi oli sentään jotakin tekemistä. Ruoaksi valmistin tänän gurmee pekoni kastikkeen, ja tagliatelleä, ai että oli hyvää, söin itteni jotenki kauheen ähkyyn, et nyt kärsin maha kivuista, tai sitten tuo pekoni ei mulle oikeen sovi :> Anoppikin kävi kylässä ja toi kassillisen ruokaa, ja omena viinereitä, niitä sitten vedin vielä 2, joten nyt ei tarvi kyllä tänään enään syödä mitään. Ja oon tyytyväinen että sain siivottua koko asunnon, joten voin hyvillä mielin kattella televisiota, ja olla koneella ;)!! Kuvia en kerenny tänään otteleen,eikä oikeen ees olis ollu mitään kuvattaa :D mutta laitan koneelta hieman vanhempia kuvia, ni saatte kattella,miten oon muuttunu :D
  
Kultani syksy 2010
egypti 2011
Papi saunomassa
Kesä 2011
Hää matka, isompana kuvana näkyy mun panda silmän aluset
Siinä vähän vanhempia kuvia mitä kehtasin julkasta, nyt taas kattelee h&m sivuja,jospa sieltä löytyisi jotain tilattavaa, koska h&m pakettini saapui tänään, ja puolet tuotteista mitä tilasin ni olikin loppuunmyyty, eikä oo eka kerta kun h&m kanssa käy näin!!!! not like.. Mutta eiköhän sieltä jotain kivaa löydy niitten tilalle. Ja sain huuto.netistäkin ihan hyvin rahaa, ku myin halvalla mun vaatteita, koska mun vaatehuone pursuaa vaatetta, ja melkeen puolet oli pieniä :D ja lisää myytävää löytyy koko ajan.. :) Shoppailu friikki ku oon :) ja shköpostiin oli tullu vielä elloksen tajous osta 85e niin saat 20e alennusta :) täytyyhän se hyödyntää, ehkäpä voisi jo tilata joululahjoja, ni olisi niitäkin sitten valmiina <3 Huomiseeen, ja hyvää alkanutta viikonloppua kaikille !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista ♥